Kapitel 6

"Hi, how are you. Doc said you are making progress, thats good"
"Yeah, I guess"
"Is something wrong?"
"It's this girl, I don't know what to do, i need some relationship advice"
"Don't act like a dick"
"She probebly thinks I am one. But I really like her, and"
"Just tell here that you are insanely in love with her"
"Thank you for the advice, it really helped" sa jag sarkastiskt och la på.
"She likes you to" sa doktorn innan jag gick ut.


Zayn
Jag började bli trött på Alex och Rose. Dom satt bredvid varandra och fånade sig som vanligt. Jag slog händerna i bordet och ställde mig upp och gick mot utgången. Jag gick ut i spörengnet. "Zayn" hörde jag en röst bakom mig. Jag vände mig om och Rose stod vid utgången. "Come back inside"
"Why? So I can watch you and Alex make out"
"What?" skrek hon och gick ut. "You're going to catch a cold, come back inside"
"No" sa jag och gick mot sjulet. Jag hörde fotsteg komma närmare. Rose sprang om mig och la sina händer på mitt bröst för att stopa mig. "What's wrong?"
"Isn't that obviuss? I like you" Jag gick förbi henne. Hon var helt stum.
"You're jelus of Alex, he's a friend"
"It doesn't lock like it" jag vände mig om och stirade på henne.
"I like you too, but you go from sweet to a doche bag"
"I know, i just don't know how to act around you, I'm use to being a doche bag, i don't want to be thath thought"
"Stop acting that way then"
"How, how am I suposed to do that?"
"I don't know" Jag tog ett par steg närmare, la min hand på hennes rygg och kysste henne. "I like you" sa jag och hon svarade med samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0