Epiloge

"I like you too, but you go from sweet to a doche bag"
"I know, i just don't know how to act around you, I'm use to being a doche bag, i don't want to be thath thought"
"Stop acting that way then"
"How, how am I suposed to do that?"
"I don't know" Jag tog ett par steg närmare, la min hand på hennes rygg och kysste henne. "I like you" sa jag och hon svarade med samma sak.



Ett år senare
Zayn
Jag satt och signerade autografer på ett meet and greet i Stickholm. Allt jag kunde tänka på är Rose, fortfarande kvar. Jag blev släppte fem månader efter jag kom och jag mår mycket bättre. Jag röker inte, dricker ibland med killarna och det finns bara en tjej för mig, Rose.
"Can I get a hug?" frågade en tjej, jag kollade upp från bilden av mig och killarna. "And maybe a kiss?" Jag ställde mig upp och kramade om henne hårt. "I missed you" sa jag i hennes öra. Jag gav henne en kyss villket gjorde så att hela rummet blev tyst. "I love you" sa jag och tjejerna i rumet aweade. "I love you too" sa hon och jag kysste hennes igen.

Värsta ever. Jag ska börja på en ny som blir bettre. Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0