Kapitel 16 Goodbye

Fotos do muralOne Direction(100+) TumblrTumblr

Teegan Kolt

”I’m going to miss you causin” sa jag och kramade om Julia.
”Me to bitch” sa hon och log. Jag kramade om Olivia.
”It was great to meet you” sa hon.
”You to” Jag gav Vanessa en kram också.
”It was nice to meet you”
“You too”
“We have to go know” sa Liam och vi alla kramades en sista gång. Jag gick efter killarna och deras maneger genom gaten. Jag skulle flyga till New York med dom, sen ta ett annat flyg till Saint Louis.

”Teeg, wake up” Jag vaknade av att Harry skakade mig.
”What?” frågade jag sömnigt.  
”We’re about to land” Jag la ner min iPod och mobil i min väska. Harry drog upp armstödet mellan oss. Han la armen om mig och jag lutade huvudet mot hans bröst. Han smekte min arm lätt. Jag skulle sakna honom. Mina tankar for tillbaka till natten vi delade. Det var väldigt mycket minnesluckor i den kvällen.
”I’m going to miss you” viskade jag.
”I’ll miss you to” sa han och la sina läppar lätt på mitt huvud.
Planet landade lätt på marken. Folk började ställa sig upp. Jag och Harry satt kvar som vi gjorde tills alla hade gått av. Vi ställde oss upp i gången. Jag sträckte mig efter påsen med saker jag köpt i tax freen. Mina fötter landade på golvet igen. Harry stod mindre än en centimeter ifrån mig. Han lutade sig fram och jag följde hans signaler. Mina läppar snuddade nästan med hans.
”Harry, hurry upp” Han panna krockade med min. Jag tog ett steg tillbaka och höll en hand över pannan. Harry gjorde samma sak. Jag kollade på Paul som stod i utgången till planet. Han hade en nöjd utryck i asniktet. Jag och Harry kollade på varandra och skrattade. Jag tog min kasse som jag tappat på golvet. Harry räkte mig sin hand och vi gick hand i hand ut ur planet.

Julia Enn

”Zayn just texted. They just landed in New York”
”That’s great” sa jag utan att egentligen tänka på vad hon sa.
”Okay, whats wrong?” sa hon och satte sig framför mig på sängen.
”Nothing” svarade jag.
”You’ve been lost for weeks” Hon tog mina händer i sina. ”it’s pain to see you like this”
”It’s nothing to worry about” Lögn.
”At leat tell me whats wrong”
”I just got a lot on my mind”
”Like what?”
”School. We got a lot of exams next week”
”You got one, I got two. Plus, you’re good at it”
“I just don’t wan’t to talk about it”
”Okay” Hon stälde sig upp och la sig på sin sang. Jag la mig ner på mage. Jag tog min mobil från bordet. Jag satte i mina hörlurar och tryckte på play på spellistan jag hade när jag ville stänga upp allt annat. Last resort med Papa Roach spelades. Texten passade mitt humör exakt “Cut my life into pieces, This is my last resort, Suffocation, No breathing, Don't give a fuck if I cut my arm bleeding”

Jag hoppas att ni fortfarande gillar. Teegan åker hem :(
Om nån känner för att lyssna på Last resort. Inte för att jag är säker på att ni skulle gilla den sortens musik.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0