Kapitel 17 This is home


http://data.whicdn.com/images/34833973/tumblr_m3lrxa4bSK1r9rdtoo1_250_large.gifPost It Quotes from your favourite TV Shows. :)
Risultato della ricerca immagini di Google per http://cdn2.team-twilight.com/wp-content/uploads/2010/01/BooBooLunchbox1.jpg

Teegan Kolt

Bilen stannade och jag öppnade dörren för att hoppa ut. ”Wait” sa min mamma och jag drog igen dörren igen. ”Inga dumheter idag” Jag suckade högt. ”Jag menar det. Det är din första dag tillbaka”
”I was never as bad as you thought”
”Teegan”
”No” avbrött jag henne. ”Jag kommer inte göra något dumt. Jag är bara trött på allt. Jag var lycklig för första gången på länge när jag var i London. Jag hade riktiga vänner som faktiskt brydde sig. Jag blev kär. Och nu ska du dra tillbaka mig. tack så jävligt mycke” med det sagt steg jag ur bilen och slängde igen dörren efter mig och gick mot ingången i skolan. Bara ett år kvar  tänkte jag.

”Teeg?” frågade min bästa kompis när jag kom in i klassrummet. Hon ställde sig upp för att krama mig.
”Girls. You can catch up after class” sa vår lärare, Mrs. Wents.
“Sorry” sa jag och satte mig bredvid Madison. Mrs. Wents fortsate prata om boken dom hade läst.
”Where have you been. Why haven’t you anwserd my texts?”
”I was in London with my cousin”
”Why didn’t you tell me?”
“I didn’t have the time”
“Did you find any Brits to take home?”
“Kind off”
“Tell me the details”
“I like him. He kind off likes me too”
”How does he look” Jag drog upp mobilen från väskan. “That’s hot”
“I know”

Jag stängde skåpdörren och gick bredvid Madison mot utgången. ”You wanna hang out?”
”Sure” Vi gick genom utgången och över gården.
”Teegan” hörde jag en bekant röst säga. Han små joggade fram till mig. ”Why didn’t you anwser my text?”
”I got home late yesturday and went straight to bed” Jag kollade på Madison. “Can you give us a moment” sa jag. Hon nickade och gick I väg. ”I’m sorry Kyle, but we need to end things”
“I tell you when we end things”
“No you don’t. I say it’s over. I don’t have feelings for you anymore”
“I don’t care about feelings Teeg” sa han och tog tag I min handled.
“I have feelings for someone else. And I want him”
”You’ll be with me, adn that’s it” sa han och drog i mig.
“let go of me” sa jag och försökte dra tillbaka min hand. ”I’m not your girldfriend anymore” Han ignorerade och drog med mig mor hans bil. ”Let go” skrek jag. Han vände sig om och jag passade på att slå honom i ansikte. Vilket inte var en sån bra ide eftersom att han bara blev argare.
En folksamling hade börjat samlats runt oss.
”You shut up” väste han åt mig”
”Leave her alone” hörde jag någon säga. Han släppte mig och gick emot killen.
”You shut up or I’ll mess you up” Han backade lite.
”Just leave her” sa han igen. Jag passade på att backa. Kyle slog killen i magen och han föll ner.
”Don’t tell me what to do” sa han och gick tillbaka mot mig. Jag undvek honom. Jaggick mot killen. Drog upp honom på föter och gick igenom folkmassan.
”How are you?” frågade jag honom när vi var en bra bit ifrån skolan.
”I’m fine, now”
”thank you”
”It’s nothing. You shouldn’t be treated like that”
”Thank you”
”I’m Owen Shmedt” sa han och sträkte ut handen.
“Teegan Kolt” Jag skade hand med honom och log.
“I know who you are” vi började gå. “You’re that trouble maker who sleeps with anyone”
”That’s mean”
“I know, and sorry”
“I know it’s true. I don’t live a good life really”
“You where away for a while right?”
“Yes. I went to London to live with my cousin for a while. My mom wanted me to stir up my life. I understand her. It got a lot better”
”I’m glad to hear”
”Aren’t you that kid that the big guys always pick on”
“That’s me”” sa han och skrattade lite.
“Doesn’t it bother you?”
“A lot. It’s hurtful that they beat me just because I want to be me”
”You’re gay aren’t you. Or is it wrong of me to ask?”
“It’s totally okay. And yes I am”
”Doyou have a boyfriend?” jag stötte till honom lät med axeln. Han fnissade lite åt det.
”I wish. You than?”
”I just dumped mine. But i really like this guy”
”What does he look like”
“Tall, curly hair. Green eyes. Abs” sa jag och båda skrattade.
”I all ready like him” sa han.
”He’s mine” sa jag.
Ett kapitel helt till Teegan. Men det är för att det står helt stil med dom andra tjejerna. Alice behöver ideer (kom gärna med några) Men jag hoppas ni gillar det här och jag ska försöka uppdatera så fort så möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0