Kapitel 20 Kiss for the win

Facebooki sold my soul to the open road

Los chicos de One Direction se ponen a dieta de verduras - Terra ColombiaKeep dreaming upside down

 

 

 

Teegan Kolt

”Seriusly Owen. Hurry up”
”My hair needs to be perfect” sa han och fixade sitt hår.
“What? Are you going to bang Louis?” Han kollade på mig. ”You look perfect” sa jag.
”Isn’t he in love with your cousin?”
“I think. The way he looks at her. Let’s just go. Dad’s waiting” sa jag och slog till honom med min väska. Vi sprang ner för trappan där min pappa väntade.
”We’re going to be late” sa han och tog sin jacka.
”Sometimes I think I’m the guy of this relation”
”You are” sa han och jag öppnade dörren till bilen.

Vi gick in genom scen ingången. Det var en lång vit korridor med dörrar till höger och vänster. Jag såg Harry och Niall. Niall såg mig och vinkade glatt. Harry kollade åt mitt håll och han log brett. Han började gå åt mitt håll. Han pussade mig snabbt. Han hälsade på min pappa och Owen. Tydligen anordnade pappas firma konserten.
”Harry, go get ready. The show starts soon” Han vände sig till mig Owen. ”You should go take your seat”

Liam Payne

“How are you Liam?” frågade Zayn som stod I dörröppningen till omklädnings rummet.
”I don’t know” Jag hade precis lagt på ett telefon samtal med Danielle. Vi har bråkat otroligt mycket på sistone.
”It’s going to be okay” sa han och la en hand på min axel.
”I wish I could believe you”
”You two love each other. You’ll find a way around it” sa han. ”But we’re on in ten minuets” Jag suckade men följde efter honom ändå.

Teegan Kolt

Konserten hade slutat. Owen skulle gå hem till sin familj. Och jag skulle träffa Harry. Teegan är en lycklig tjej just nu. Jag tog mig backstage. Jag hittade snart pappa.
”Was the consert good?” frågade han och la en arm om mig.
”It was amazing. But really not my taste of music” Han gav ifrån sig ett lät skratt.
Bandet kom fram runt hörnet. Jag log stort. Niall sprang fram före Harry och gav mig en stor svettig kram. ”You need a shower” sa jag och putade bort den blonda människan. Harry kom också fram till mig. ”No hugs. But a kiss is always okay” sa jag och han gav mig en snabb puss. Eftersom att pappa var där blev det inte direkt något hångel. ”You go change and we can just go out for some food” sa jag.
”Sounds good”

Efter att han hade duschat och bytt om drog vi till McDonalds. Den mest romantiska middagen någonsin faktiskt. Fast det var ju bara för att Harry var där som det blev det. Sen så gick vi han i hand hem till mig. Vilket tar ungefär en kvart. Så jag fick en romantisk promenad också.
Vi kom hem. Pappa log förmodligen och sov. ”You wanna stay tonight?” frågade jag.
”Will your dad mind?”
”As long as all the clothes stay on he won’t mind” Han skratade lite åt min komentar och följde efter mig in.
”You wana watch a movie?” frågade han när vi kom in i vardagsrummet.
”Sure. Pick one” sa jag och gick ut i köket för att hämta nått a dricka. Jag tog ut en flaska cola och två öl. Jag gick ut till Harry igen. ”Yay” sa jag glatt när jag såg att han valt Nalle Puh. Jag ställde drickan på bordet och satte mig bekvämt i soffan. ”Come here” sa jag och han la sig mellan mina ben med huvudet på min mage. Han kollade upp på mig och log. Jag pussed honom på pannan. Han vände sig om och la sig över mig. Med händerna lutade mot sidan av soffan bakom mig. Han lutade sig ner och kysste mig. Vilket snabbt växte till mer. Jag hasade längre ner i soffan så att jag låg under honom. Jag lindade bena runt honom och drog honom närmare. Han la sig på mig men höll sig uppe tillräkligt för att inte mosa mig.
”Didn’t your dad want us to keep our clothes on?” Jag suckade och vi satte oss upp.
”Kind off” Han tog mina händer i sina och drog tummen över.
”I really like you Teegan. You know that?”
”I really like you to Berry” Han log åt mig.
“If anyone asks? Can I say that you’re my girlfriend?”
”If you will be my girlfriend I’m happy to” skämtade jag. Han skratade lite.
“I’m happy to hear” Jag slanged armarna runt honom och la mig på honom. Vi hade helt glömt bort att filmen var på. Så vi kollade på den tills vi båda somnade.

Nu får man upp en del. Jag ska jobba under dagen och imorn ska jag vara med lilla Lias (onedirectionfanstory.blogg.se) Jag ska börja skriva på nästa kapitel nu. Vi får se om jag har flyt.
Lämna frågor till karaktärerna också. SKa samla ihop dom till frågestunden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0