Kapitel 15

Jag har inte uppdaterat på FOREVER!!! Förlåt.

"Andrea" Jag öppnade ögonen för att se Annes ansikte. Det tog mig en stund att innse vad som hade hänt. Jag satte mig upp. Jag kollade på Harry och han stod bakom Gemma. "Hur mår du?"
"Bra" sa jag och stälde mig upp med lite hjälp från Anne.
"Kan ni två sätta er" fårgade Anne och jag satte mig mitt emot Harry. "Vad är det som händer mellan er två" fårgade hon när hon satte sig ner bredvid Harry. Gemma satte sig bredvid mig. Jag sa inget och det gjorde inte Harry heller. "Andrea, vad har hänt"
"Varför förklarar inte Harry" sa jag och gav honom en mördar blick. Han satt med knutna nävar mitt emot mig. Jag såg en tår rinna från hans öga.
"Harry" fårgade Anne. Han slog näven i bordet och stälde sig upp. Han lyffte upp stolden och slängde den mot vägen. Han sprang ut i hallen och jag hörde ytterdörren slå igen. jag reste mig upp och gick efter. Jag hörde Annes och Gemmas röster bakom mig men ignorerade dom.
"Harry" roppade jag. Jag såg honom springa ner för gatan och jag tog efter honom.
Jag stanade inte för än jag kom till skogen och jag tappade bort honom. Jag andades häfftigt och tårarna rann. Jag skrek rätt ut.
"Andrea" hörde jag och jag blev tyst. Jag såg Harry komma fram bakom några träd. jag sprng emot honom och la armarna runt hans hals.
"Är du okej?" frågade jag.
"Jag är okej. Är du?" Jag nickade och tårarna rann från mina ögon.

Kommentarer
Postat av: Linda

Snälla skriv mer, det är jätte spännande :D

2012-06-20 @ 01:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0